INTERVAL: RASUAH KAU SEMAKIN BERLELUASA & BERKUASA





Aku yakin 100% selagi RASUAH memperjudikan hidup Aku sampai tahap aku hilang segala2nya..
Rancangan kau dengan aku takkan berjaya wahai Lelaki A.

Sebab aku sendiri yang doa semoga Allah hancurkan segala planning kau yang konon nak surprise tapi menganiaya aku setiap hari,sebagai balasan kezaliman kau sendiri.

Nikah makin disusahkan, Zina makin dihalalkan. Kau pun gelak puas2 sebab kau berjaya bodohkan semua orang demi taktik "protect dari jauh" yang PENIPU tu. Ternyata apa yang kau buat semua ZALIM & JAHAT.

Tolong lah family, saudara-mara, kawan-kawan jangan jadi BODOH disogok dengan orang yang menganiaya orang lain semata2 dia hulur duit besar. Dengan ayat manis munafiq dia

Kau SELFISH kan kau sorang je nak hidup senang. Sampai bila-bila pun aku cop kau..KAU MEMANG ZALIM!!

Disebabkan Rasuah, hidup orang lain makin susah, teraniaya, kesempitan, kesusahan

Jangan tanya datang dari mana kesusahan aku kalau setiap orang yang terlibat dengan kezaliman ni setuju nak teruskan

Selagi Rasuah planning kehidupan orang dimainkan jangan harap hidup korang semua dapat keberkatan. 
Tengok jela sampai skrg, tak jadi-jadi pun Lelaki A yang konon hebat?

Semua disebabkan RASUAH & ZALIM yang aku TAK REDHA setiap sorg yg terlibat. Semuanya akan mendapat musibah

Yang penting, planning kau Lelaki A dengan aku sampai bila-bila takkan jadi. Sebab aku sentiasa doakan yang ALLAH hapuskan kau lelaki ZALIM daripada hidup aku. Hari2 aku doa!

Comments

Popular posts from this blog

after so long..I'm back! :D

My Handsome Milo Ais 💑