INTERVAL: 1000. KAU MEMANG ZALIM



Kau nak buat GAH macam mana pun
Hakikatnya
Kau dah keruhkan keadaan
Masalah dah bertambah rumit
Aku takkan terima kau dalam hidup aku sampai bila2

Kalau kau gunakan 100 cara untuk amik hati aku walaupun kau buat drama ke lagu ke movie ke
Kau tetap ZALIM dengan aku
Kau tetap PENIPU dan KHIANAT
Aku ada 1000 cara untuk buang kau dari hidup aku

Tak guna kalau kau nak TRENDING kan drama semata2 nak orang tgk drama tu sedangkan kau menganiaya aku
Tak guna kau dapat keuntungan RM berjuta-juta kalau aku tak REDHA, aku tak RESTU setiap yang kau buat
Aku tak REDHA dengan kau CURANG dengan artis feveret abang aku


Aku akan gunakan 1000 cara untuk TOLAK PINANGAN kau, untuk PUTUSKAN SILATURRAHIM kita.
Aku akan buat kau menderita macam mana kau buat aku menderita
Tu JANJI aku kat kau.

Comments

Popular posts from this blog

after so long..I'm back! :D

My Handsome Milo Ais 💑