Sunday, July 1, 2012

KAD KAWEN

Assalamualaikum~ Puan Kedai : Adik ni taknak tempah kad kawen sekali ke? Me : EH,calon pun takde..*sambil gelak sopan dan tersenyum manis dgn pandangan- agak2 kakak ade nak recommend kan saye kt sape2 tak?* Puan Kedai : elehh,ni nampak kejap2 lagi dah ade la ni..kot2 tahun depan.. Me : EH,saya ni belajar pun tak habis lagiii. (padahal dalam hati AMIIIN..hihihi) Puan Kedai : alaa yang tempah dgn akak ramai je yg masih study..DANGGG! wallahualam..saye redha je sape2 pun. Tapii Tolak org gila jela ( kononnye. Kidding) ok till then! Nite!

1 comment: